Marile Dezamăgiri.

Am fost la vot si am votat de voie de nevoie cu Crin. Dupa alegeri insa, domnul Crin a venit cu un text Băsescian: mogulii, frauda etc. Poate că cineva acolo sus mă iubeşte şi nu m-a lăsat să mă simt vinovat că a ieşit un al doilea Băsescu. Deci am fost scutit de oroare. Ocupantul locului doi a vorbit frumos, el ce si-a trimis copii la scoala americana, a vorbit despre educatie, si egalitatea de sanse, am fost miscat de atata sinceritate, asa de marcat ca l-as fi votat pe basescu din nou, noroc ca mi-am adus aminte din nou de EBA.

Dincolo de emotiile votului, in orasul portocaliu in care am fost exilat, scenele sunt incredibile: copiii care ies de la şcoală privesc la afişele portocalii şi fac mişto de basexcu. Între timp un băieţel de 7 ani de etnie română, este prins la furat în oraşul portocaliu, nespălat de câteva zile, cu haine de la SH, a furat o ciocolată, a fost prins de oamenii de ordine, băgat într-un WC şi luat la întrebări, apoi scos afară şi ameninţat cu poliţia. Până la urmă, paznicul a fost şi el înduioşat de lacrimile de copil şi i-a dat drumul.  Un băieţel care ar fi avut nevoie de egalitate de şanse ieri, dar din moment ce toţi politicienii îşi trimit copiii la şcoli particulare, cui ii mai pasă de lipsa de şanse a unui băieţel de 7 ani. Preocupaţi de plasme, maşini, excursii „afară”, uităm valoare uni simple ciocolate. În altă ţară , un astfel de băieţel ar fi putut fi salvat, într-o altă ţară un paznic s-ar fi gândit să cheme mai întâi protecţia copilului înainte de a chema poliţia.

 

4 Răspunsuri to “Marile Dezamăgiri.”

  1. Legat de ce a zis Crin…

    A facut singur precizari ieri. Nu are rost sa le repet.

    Iar chestia cu frauda nu a spus-o doar el… Sa nu reluam chestia cu sectiile speciale, dublarea alegerilor cu tema referendumului, mita, transport la vot, schimbarea prefectilor (=schimbarea presedintilor sectiilor de votare). Si mai sunt o gramada de alte lucruri care s-au intamplat.

    Iar despre partea a doua…

    Locuiesc intr-un sector portocaliu.

    La un moment dat, primarul a venit si a spus ca vrea sa faca niste fantani arteziene. I-am spus ca e foarte frumos, dar poate exista o lista de prioritati si nu e de loc goala. Stii care a fost raspunsul: nu-mi pasa, fac fantanile chiar daca vreti, chiar daca nu vreti, indiferent ca mi le votati sau nu.

    Alt exemplu: Prelungirea Ghencea. Nu are trotuare. Are doua transee de pamant. Pietoni, pe aici nu se trece!

    I-am zis: domnul primar, aduceti 2-3 basculante de pietris si faceti o limba de 60 de cm latime pe o parte a drumului, ca sa se poata trece si cu altceva decat jeep=urile.

    Raspuns: daca va pasa atat de tare, duceti-va dumneavoastra si vorbiti cu Oprescu, ca e in ograda lui.

    Dar domnule primar, pana reabiliteaza Oprescu toata Prelungirea Ghencea, oamenii aia chiar nu pot merge pe acolo (i-am adus poze etc.).

    Raspuns: eu nu irosesc bugetul sectorului.

    Dupa care a venit cu un proiect de introducere a Internetului Wireless pe bulevardul Drumul Taberei, gratuit, „pentru ca cetatenii sa poata comunica cu primaria pentru o mai buna administrare a sectorului”.

    Mie imi este suficient!

    Nu as vota Basescu, indiferent care ar fi alternativa!

  2. Crin, a gresit, apoi ca dres greseala. Eu pot sa il iert, „mogulii” nu stiu daca il vor ierta🙂
    Nu cred ca altii sunt mult mai deosebiti de portocalii, ma uitam la stirile de acum 10 ani si am vazut printre PDL-sti, oameni care erau la carma PNL acum 10 ani, asa cum in PSD si PNL vad oameni care acum 5 ani erau sefi de campanie ai lui Basescu. Nu mai cred de mult intr-o lume de alb si negru. Acum insa e adevarat ca Basescu reusit sa creeze sinergia raului. Basecu nu va castiga, si asta nu pentru ca geoana e mult mai bun, ci pentru ca a reusit sa faca membrii de rand ai partidului condus de boc sa-si piarda entuziasmul si increderea. Parerea mea este ca este fenomenul EBA.
    In ceea ce il priveste pe Geona, daca ar fi sa fac un top ai candidatilor pe care nu ii doresc la presedentie, Basescu ar fi pe primul loc iar Geoana pe locul doi. Acum nu cred ca pot vota cu unul sau cu altul, dar ma mai gandesc…

  3. am votat antonescu – acum regret amarnic … romania NU mai are nevoie de prelungiri in lupta cu comunismul … a doua revolutie se va face cu stampila … comunismul trebuie extirpat …

  4. Chestia asta cu regretatul merita un post separat.
    Dar mi-ai adus aminte de un tip care lucra pt. IDF. Asa ca spun o poveste.
    In timpul razboiului cu Libanul, unii tineri israelieni nu prea aveau chef sa lupte, fiind totusi vorba de o democratie, comandantul era obligat sa le prezinte obtiunile:
    „Ai doua optiuni:fie mergi la atac, unde poti supravietui sau poti muri ca un erou, sau poti sa refuza sa ataci, si atunci te voi impusca eu, desigur aici este vorba numai de optiunea ta, esti liber sa alegi!”
    Asadar inainte de a spune ca regreti, ca l-ai votat pe antonescu, te intreb:
    Ce optiuni aveai?

Lasă un răspuns

