%$#%$#^%$^%

Portret de politician

Portret de politician

Cum o fi mai bine? Cu unicameral sau bicameral? Cu Base ? Sau fără? 

După ce am văzut un jegos care face bani vanzând cu adaos de 400% la bătrâni şi copii, nu prea mai cred că se va face ceva bun în ţara asta. Deci fără Băsescu şi fără o cameră la parlament, 20% disponibilizări la clientela politică, mai prot decăt acum nu cred că poate fi.

Atentat la democraţie. Care democraţie?

Acum cică la americani e criză de gloanţe.

Analiştii au căzut în fund, ce dăştept e băse, ce mişcare, cum a preluat iniţiativa…

Am auzit de 5 ori  elogiile la ideile lui Băselu pe Europa FM, nemţii mei au dotat maşina cu staţie gonio, prin la Radio Europa FM, Trinitas, iar cand prind alt post de radio fie e o masina care are MP3 FM, sau i-am ginit pe băieţi, am găsit locul de unde transmit spionii. Aşa sunt nemţii economi, şi când fac maşina şi când sunt generoşi cu angajaţii şi cumpără Logan nemţesc.

Mi se învârtea capul unicameral, bicameral…

Dar când mi-a zis recepţionierul că nu sunt locuri, am văzut ca Udrea a reuşit, 100% grad de ocupare la Cuca Măcăii, conferinţa anuală a contabililor. Iadul pe pământ, nu pot să mă culc, mie frică să nu visez că mă aleargă contabilii cu foi de excel pe hol.

Gigel de la antena 3 a ieşit iar la tablă, prostituţie şi droguri. Cine vrea să legalizeze prostituţia, are o temă de cercetare de la mine, o vizită de documetare în parcarea de la Mărăşeşti, e acolo o duduie, care arată de parcă toată noaptea a stat cu băieţii din mausoleu, nu ştiu dacă e Măriuca ieşită din mormânt sau e doar murdară de jeg. Şi chiar am dubii că chestia aia pe care o mestecă e gumă de mestecat originală. Pare altceva, dar noaptea nu mă încumet să cer lămuriri de la băieţii din mausoleu. Străbunicule salutări ! Eu n-am avut curaj să mă apropii prea mult, şi am avut noroc un microbuz furat dintr-un laborator de studiu al coroziunii . Dar recomand călduros celor ce vor legalizare să mergă pe teren, şi să calculeze cât impozit pot colecta, şi cum se va schimba igiena după legalizare, sincer la cum se vedea jegul prin ciorapii albi, mi imi pare ca duduile de la Mărăşeşti nu au cunoscut apa, şi mai inteleg de ce nu a trecut niciodata armata germana de marasesti. Cand au vazut cimafaiele au crezut ca a inventat armata romana o noua bomba chimica.

Deci , pentru ca ma lasa bateria, o concluzie despre prostitutie:

Nu proliferarii armelor de distrugere in masa!

2 Răspunsuri to “%$#%$#^%$^%”

  1. Fara Traian Basescu , Romania va fi confiscata de comunisti ! Inca o data !

    • Romania a fost confiscata de comunisti. Basescu e doar unul dintre ei. Daca o asculti pe Macovei, totul pare ok… Dar…
      Goana imi aduce aminte de Razboiul Stelelor, fiecare lord Sith avea un ucenic. Geoana este ucenicul lui Iliescu. Ai dreptate. Dar Basescu are o problema cu femeile: Ritzi, Usrea, fiicele, etc.
      Un capitan de nava care nu are incredere in barbati, cum ar spune englezii something fishy here…

Lasă un răspuns

