Jumătatea plină a paharului.

Am fost multă vreme frustrat de chioșcurile RATB, faptul că trebuie să te apleci de mijloc pentru a te face auzit, să stai plecat pentru a avea privilegiul de adiscuta cu cel ce îti vinde bilete, am îndurat zilnic această umilință, întrebându-mă de ce trebuie să suport asta, căutând un motiv. Astăzi am realizat că e chestiune de perspectivă, dacă ai pozitia corectă în fața chioșcului, vei vedea că vânzătorul vorbește cu șlițul de la pantaloni. E momentul când România devine interesantă, iar experiența cumpărării unui bilet devine una erotică. Plătești biletul, iar orice adresare pe care o face vânzăto-rul/area, este către „dânsa”, „doamna P.” Respectul suprem arătat cetățeanului, discuția cu sexul. Am început să mă întreb dacă nu cumva ar trebui să mă deschid la șliț când merg la chioșcul RATB. Dar după entuziasm mai urmează și îndoiala, dacă cei care au proiectat chioșcurile cu privire spre șliț, erau obsedați sexuali, dacă momentul în care intindeau mâna cu un bilet prin geamul mic, la doi centimetri de „Doamna P”, reprezintă pentru ei un moment erotic. Refuz să cred așa ceva, pentru mine însă momentul cumpărării biletului de dimineață a devenit un ritual: blowjob RATB

Un răspuns to “Jumătatea plină a paharului.”

Lasă un răspuns

