Spionul – Strict Secret

Nu mai pot suporta remuşcările, sunt un trădător, şi trebuie să plătesc. Fapta mărturisită este pe jumătate iertată.

Îi rog pe magistraţi să aibă clemenţă şi înţelegere, am furuncul care nu poate fi tratat in sistemul penitenciar.În nemernicia mea, ca un câine turbat, am muşcat mâna stăpânului care m-a hrănit, am trădat patria care m-a crescut. Am fost la o nuntă, şi am făcut poze. „nu trage don’ Semaca m-au adus aici cu forţa”. Acum din cauza mea vor trebui desecretizate reţetele de ciorbă ale ministerului de interne, vă rog eu băieţi de la doi şi un sfert milă, acum că ciorba de burtă a fost fotografiată, duşmanii ţării vor profita…

Milă vă rog, nu mai suport………………..

hgr585_2002

Pentru cei care cred ca este o glumă, vă citez din HGR285 :

Art. 2. – (1) Prezentele standarde instituie sistemul naţional de protecţie a informaţiilor clasificate, în concordanţă cu interesul naţional, cu criteriile şi recomandările NATO şi sunt obligatorii pentru toate persoanele juridice sau fizice care gestionează astfel de informaţii.
(2) Echivalenţa informaţiilor naţionale clasificate, pe niveluri de secretizare, cu informaţiile NATO clasificate este:

a) Strict secret de importanţă deosebită – NATO top secret
b) Strict secret – NATO secret
c) Secret – NATO confidenţial
d) Secret de serviciu – NATO restricted

Art. 338. – (1)

…………..contravenţiile prevăzute la alin. (1) lit. a) se sancţionează cu amendă de la 500.000 lei la 50.000.000 lei în cazul faptelor de deţinere fără drept sau de alterare a informaţiilor clasificate şi cu amendă de la 10.000.000 lei la 100.000.000 lei, în cazul faptelor de sustragere, divulgare sau distrugere neautorizată a informaţiilor clasificate;

Solicit totusi desecretizarea reţetei de murături, îi rog pe cetăţenii româniei să’mi ierte trădarea, dar am crezut că restaurantul este un loc public:

http://www.viilor.ro/cev/boxes/59/Restaurant.html

http://www.viilor.ro/cev/boxes/60/Laboratoare.html

http://www.viilor.ro/cev/boxes/54/Repere_istorice.html

Un răspuns to “Spionul – Strict Secret”

  1. HG 585.

    Hai sa-l întrebăm pe conducătorul instituţiei. El clasifică.

Lasă un răspuns

