Caut de muncă

Sunt foarte interesat de o poziţie undeva în low management, ca persoana care se automotivează, caut un colectiv de oameni harnici gata să suporte un trântor. Nu ştiu să fac nimic şi nici nu vreau, dar am nevoie de un loc de muncă plăcut. Dacă se poate ceva unde îmi pot afirma iresponsabilitatea, prefer un management crizat din orice motiv nu numai din motive de criză,  promit ca atunci cînd o să cadă economia mondială să le pregătesc un ceai fierbite în afara orelor de program. De asemeni aş dori ca la locul de muncă procedurile să fie numite demente, iar singurul lucru care să tulbure haosul să fie pauza de masă ordonată şi de nestrămutat. Aş putea accepta la noul loc de muncă să mai merg la câte un training, ştiu engleza de baltă şi mă pot adapta uşor oriunde în lume, am nevoie de un sfat pentru că prima direcţie în care m-aş duce este cea a vânzărilor fără target, m-am mai gîndit să devin un migrator , adică să mă mut de la o firmă la alta după cele trei luni de probă, da vă spun sincer că mi-e lene, mai consider de asemeni varianta cu jurnalist sau politician,politician mi-ar place, şi zău dacă m-aş duce prin vreun minister, vreau ceva comod, un consiliu de administraţie la Loterie, mă rog, la ceva cu bani.

Deci vă rog frumos caut un job, decent, dement, discret, concret…

🙂

Lasă un răspuns

