Performanta infinita

Mai nou ma rebranduiesc, am si indicator de performanta.O fractie intre obiective realizate şi planificate.
\rho ={I}_{r}/{I}_{p}
Dar ce puii mei se intampla daca nu planific nici un indicator de performanta? Dacă-ţi planifici de la început performanţa zero.
Pai simplu:

\text{lim}_{p\to 0} \rho =\infty

desigur poate să vină directorul de calitate şi să spună ca dacă indicele realizat este tot zero, la 0/0 rezultatul nu mai este infinit.

Fals, performanta mea va fi infinita mereu deoarece viteza cu care tinde {I}_{r} către 0 este mai mică decât viteza cu care tinde către zero {I}_{p}.

Şi uite aşa realizez că tot ceea ce am învăţat o viaţă, nu valorează nimic, pentru că toată teoria este despre ce se întâmplă cănd chestia aia tinde la zero, dar ce puii mei se întâmplă când este zero absolut, zero curat fără virgulă, fără punct fără nimic?
Cât puii mei e indicele de performanţă când nu fac nimic? Dacă ar fi să judecăm simplist, este infinit, dar căt este infinitul? Şi aici vor veni informaticienii şi matematicienii numerelor mari ca să-mi aducă ceva finit, după care vor zice că nu poate exista zero perfect, să mori tu?
Câtă zbatere, cănd eşti cel mai performant om de pe planetă, apoi vor venii biologii şi fizicienii şi vor zice că performanţa infinită nu poate exista, pentru că s-ar prâbuşi universul dând naştere unui alt BANG. Atunci dacă performanţa este finită, lucrurile devin mai simple: ZERO absolut nu există. deci chiar dacă eu nu voi face nimic, din punct de vedere matematic ar fi ca şi cum aş face ceva infinitezimal, cât să tind către infinit.
Deja sunt fericit, orice aş face voi obţine performanţă, o pot face la modul greu, prin realizari {I}_{r} \to \infty , sau o pot face la modul profesonist utiliyand o planificare buna {I}_{r}\to 0 , }n ambele cazuri performanţa mea va fi \rho(p,r) \to \infty

Lasă un răspuns

