Ziua uşilor închise

Ieri am avut o zi nasoală, trezit la 6, plecat pe coclauri, sosit acasă pe la ora 19. In timp ce incercam să-mi pregătesc repede un junk food, aud soneria, alerg în speranţa ca a venit zâna cea bună, dar la uşă e un tip care pare că a venit cu nişte facturi.

Circumspect imi recapitulez plăţile pe care le aveam de făcut: gaze, telefon, cablu, electrica etc.

Individul zâmbitor imi spune:

„Câteva întrebări de la domnul Orban?”

Mi-e foame de crăp şi nu-mi place Orban, nu-mi plac fanfaronii.Şi mi-e silă de indivizii care pentru a vedea ce se întâmplă în Bucureşti apelează la sondaje de opinie. Nu ai nevoie de sondaj dacă mergi căteva zile cu RATB-ul, dacă apelezi la Metrorex sau mergi cu maşina pe la ora 6 spre casă, nu trebuie să apelezi nici la psihanaliză ici la psihologia mulţimilor, nici la sociologie, nici la firme de consultanţă. Sunt îngrozit de ceea ce mi se pregăteşte, indivizi care nu au problemele zilnice ale bucureştenilor, se apucă de sondaje, vor folosi în campanie nişte teme aflate din sondaje de opinie, şi nu vor face nimic special pentru că nu sunt problemele lor, ei doar vor ajunge la primărie făcând promisiuni şi apoi vor găsi scuze pentru a justifica faptul că nu au făcut nimic. Apoi se vor muta în casele lor construite departe de traficul şi nebunia din Bucureşti, şi vor aprea pe la emisiuni de ştiri găsind explicaţii pentru fiecare problemă.

Ei bine, eu nu mai vreau nici explicaţii nici vrăjeală ieftină, nu mai vreau să aud ca nu s-a facut pentru nu stiu ce era la transporituri  si nu stiu ce la primaria generala si nu stiu altceva la primaria de sector.

Si pentru că nu mai vreau declar tuturor candidaţilor la primăria capitalei ziua uşilor închise. Dă vreţi totuşi să discutăm va invit în fiecare dimineaţă la ora 8.30 în staţia de tramvai 41 Lujerului, în fiecare seară la ora 18 pe podul Grant, puteţi să vă informaţi la cald despre problemele mele. Dacă totuşi nu aveţi timp în cursul săptămânii vă invit să ne plimbăm prin parcul din Militari, am copii mici şi imi place să mă plimb pe spaţiile verzi din Militari, dacă nu găsiţi vreun parc prin Militari este pentru că momentan nu există nici unul.

Oricum vă informez dragi candidaţi la primăria capitalei ca nu sunt dezvoltator imobiliar, şi nu mai am entuziasmul de acum 10 ani cănd dezvoltatori se lăudau că vor face ca preţurile din apartamentele ceauşiste să scadă prin reglarea cererii şi a ofertei, practica a dovedit ca nu este aşa. Deci ca cetăţean neimplicat în boom-ul imobiliar, proiectele de dezvoltare imobiliară mă irită, la fel de mult ca planul de urbanism al bucureştiului.

Aşadar bine aţi venit la evenimentul: Ziua Uşilor Închise.

Un răspuns to “Ziua uşilor închise”

  1. Ehe, ai avut noroc. Ti-a spus de la inceput pt ce este sondajul. Aproximativ o luna in urma sau mai bine, a venit la mine unul care initial am crezut ca este cu stransul banilor pentru vreo fundatie. Dar surpriza, era de la nu stiu ce ONG care facea un studiu sociologic referitor la calitatea vietii in sector.

    Evident, pe langa intrebari de genul „s-a imbunatatit circulatia cu RATB-ul sau cu METROUL” si ce parere aveti despre primar, peste 70% erau despre oamenii politici care eventual pot candida.

    Exemplu „Considerati ca X eet capabil?, Va va indeplini asteptarile? etc”

    Sau cel mai frumos a fost cand au anuntat oficial candidatura lui Vasile Blaga si dupa aceea, in dupa amiaza urmatoare am gasit la cutia postala un calendar pe 2008 cu poza lui. Eficienta MAXIMA. Ar trebui ca directorii sa invete metoda lor.

Lasă un răspuns

