Craciun Fericit!

In seara asta la mulţi va veni moş Gerilă!
IMG_0051

3 Răspunsuri to “Craciun Fericit!”

  1. Da,to`ashu, pen`ca Mos Craciun are sacii amanetati pe la alde columbeanu,… alde tiriac i-au terminat dintr-o sorbire praful magic pentru reni,… si nici noi n-am fost, sefu`, cuminti.
    Las`ca merge si cu mos gerosu`, ce esti asa pretentios! In orasele fara centrale de zona,de oras,de ce naiba sa fi fost ele, mai cade curentul, si?, care e supararea?! Doar stabiliram ca Mos Craciunul circula pe alte trasee, eeeei,…..
    Sau matale o-njuri pe mama,ca demult, in ajunul Craciunului, in loc sa iasa in ulita sa si-l ceara pe Moa Craciun al EI (ca a avut mama -> patru clase intregi-intregutze, ore de religie la scoala,…iti mai spun,daca vrei, data viitoare, dar nu-ti foloseste la nimic), a facut si ea matze,caltabosi,sarmale(daca-ti spun ca si-acuma e la fel ma-njuri si pe mine, ai?).Si crezi ca mosu` nu s-a prins? S-a prins….La asa tratatie, asa merci! Si cine platea?! Eu … Ma respecta mosul cu o bluza de pijama, sau pantaloni- niciodata pereche!, cu niste caiete -fix alea care-mi lipseau de la scoala, un creion sau un stilou si,INVARIABIL!,un biletel cu indemnuri la buna purtare.
    Se mai intampla in ajun ca tata avea liber la bautura -nu se spurca mama cu admonestari in seara sfanta,dar interzis la injurat- bun prilej de provocari.E, de-aia primeam si biletul, pentru ca tata rezista!
    Anu`asta, am fost si eu mai cuminte, adica:n-am facut de-alea-alea care-i plac mosului(porcarii, ca sa zic asa),dar am transat porcul… daca tata a murit, barbati in sat nu prea mai sunt,ma trezii macelar… sa-ti spun adevarul,sunt chirurg- abia astept anul urmator…
    Ca veni vorba, scot intelectuali pe banda rulanta, anul asta termina fi-mea medicina (mama, nu-mi aduc aminte…,sa-i fi cumparat vreo pereche de pantofi rosii??).

    Si, vorba ta „in seara aia la multi a venit mos gerila”.
    La mine, cine crezi tu ca a venit? Sa nu te fofilesti cu raspunsul.LA TINE CINE A VENIT? DE CE ?
    La tine cine a venit?

  2. La mine a venit o zana cu un SMS, si un vant rece din Austria, si o depresie de sarbatori🙂
    La tine cred ca a venit Gerila cu o programare de nunta. Sau nu🙂

Lasă un răspuns

