Trafic

Orban cu Videanu la antena3. Gabriela Firea.Totul e rau in Bucuresti pentru ca Traian Basescu a fost si ministru al transporturilor si primar.  ceea ce era de demonstrat s-a demonstrat.

Orban va da Metroul la primarie cand va avea primaria un management bun. Intre timp ne pregateste ministrul transporturilor solutii viabile pentru transport, cum ar fi inelul exterior de cale ferata. Trag un niste bashini de emotie, vilele din Otopeni, Domnesti, Chitila vor avea o valoare sporita, pacat ca nu sunt ale mele.

Videanu ma emotioneaza si mai mult  cand imi spune ca din martie vom avea mamagementul traficului. Orban povesteste de metroul din bucuresti, ce va face ministrul transporturilor, parca si vad macheta de la tib 86, metrou peste tot, va termina metroul inceput de ceausescu 389 milioane.

Imi aduc aminte ca i+am votat pe labagii la pachet, aliantya DA, acum se scot, e vina altuia. videanu imi aduce aminte de scandalul consilieri PSD Basescu.  Eu imi doresc Metroul la capitala, indiferent cine este primar vreu sa+l pot trage in teapa instalata de iliescu in fata CC cand trafcicul e prost in Bucuresti, ei vor doar comisionae si au senyatia ca io sunt prost si no sa realizez.

Ma cac pe fata lor, io vreau metrou, daca-i mai vad ca se cearta ca fac doar calcule de fezabilitate si prefezabilitate ma ofer sa ies la urmatorul miting si la se sparg fata. Imi doresc mult sa le sparg fata, fie ca e vorba de Orbanfie ca e vorba de Videanu, si nu e vorba aici de subminarea puterii de stat, e vorba doar de o dorinta inconstienta a-i vedea pedepsiti pe cretini care ma prpstesc in fata.

Orban povesteste ca traficul cu metroul a crescut de la 400000 la 700000 dar metroul tot circula cu pauze, insa Orban a mai cumparat 6 rame de metrou, mare meserias, sa traiesti boierule, cand il pui in camion si il plimbi pe domnul metrou prin drumul taberii?

E Basescu Vinovat? E Videanu Vinovat? E orban Vinovat? Mi se rupe, daca nu rezolva problema toti or sa trebuiasca sa faca o vizita la stomatolog pentru ca in fiecare seara eu visez ca le sparg fata.

Lasă un răspuns

