Crăiasa Zăpezii

Uneori o poveste pe care o auzi cand eşti mic, te poate urmării toată viaţa. O poveste care te transformă si se transformă, o poveste care are dstinul ei pentru tine. O simpla poveste, pe care nu o intelegi, dar o reţii, si care cu trecerea timpului ţi se dezvăluie, numai ţie, arătand ca povestea  nu este de fapt o poveste şi ca de fapt este povestea ta, numai ca nu ai ştiut, te-ai temut, dar nu ai crezut nciodată că povestea poate fi povestea ta. Psihologie, programare neurolingvistică. manipulare, mind control, fiecare va veni o explicaţie.  It is fair to belive in fairies.

Am fost îndrăgostit de o zână, am fost îndrăgostit de crăiasa zăpezii.  A fost un minut o lună, un an şapte? Nu mai ştiu. Creierul şi amintirile mi-au fost şterse iar inima mi-a fost smulsă din piept. a fost numai înainte şi după, iar după a fost la multă vreme.

Înainte a fost un imbecil care vroia să se combine cu fata unui senator, o fată normală care credea că pisicile sunt bune şi oamenii sunt răi, într-o vreme când nu ştiam vorba care circula prin mafia că niciodată nu e bine să de combini cu o femeie care are mai mult de o pisică.

Ei bine în acele timpuri imemoriale, cănd a bea bere cu păine imi asigurau nutrienţii zilnici, vrăjeala cu fata senatorului mi-a fost întreruptă de o zână blondă cu ochii albaştrii care mi-a spus simplu:

„Mi-e foame!”

Am uitat de fata senatorului am uitat cu totul de mine şi am atentat la rezervele strategice ale băieţilor din cămine.

Camarazii mei care la ora unu noaptea nu s-au mirat, nu s-au arătat constipaţi, nu au socotit cat le-a dat mamica lor pe sticla de suc pecum in povestirea  „Na votare”.

Si uite asa crăiasa zăpezii m-a cucerit.

Lasă un răspuns

