Fuck You Europa

M-am cam ambalat cu italienii. Nu cred ca o sa-mi treacă. Ne-au admis în Europa la 1 ianuarie 2007. Şi_ După aia când a fost scandal in  Romania nimeni n-a zis nimic. Tăcere. Apoi a venit criza cu Italienii. Nu e nici un pericol pentru turişti zice ambasada Italiei, există pericolul să te duci ca turist şi omul simplu să-ţi scuipe in pizza aşa de amorul artei doar pentru că eşti român. Ne-am aliniat legislaţia cu UE şi nimic nu s-a întamplat. Fabrici în care s-au investit yeci de milioane s-au vândut pe nimica pentru ca apoi terenul să fie speculat de marii investitori din UE pentru a construi blocuri mai ânchesuite decat bauhausul comunist. După 17 ani de tranzitie acum avem o economie ca un balon de săpun, educaţie zero, sănaătate zero, protecţie socială zero. Singurul avantaj era cel care permitea circulaţia liberă. Acum acest lucru o să dispară. de la 1 ianuarie 2007 nu mai sunt taxe vamale in interiorul UE, aţi simţit asta? Parc[ pre’urile au crescut totuşi. Nu vreau să fiu cetăţean de mâna a doua în nici o ţară din lume. Prefer să nu văd Italia să intru cu viză în Europa decât să fiu tratat ca un cetăţean de mâna. Integrarea nu ne-a adus nimic decât un mare surplus de borduri. Aşadar în acest moment am toate motivele să spun fuck you Europa. Maine poate o să revin la sentimente mai bune, dar ştiu eu, dacă italienii insistă o să insist şi eu.

Lasă un răspuns

