I’m what I’m

Light and Darkness, life and death, right and left, are brothers of one another. They are inseparable. Because of this neither are the good good, nor evil evil, nor is life life, nor death death. For this reason each one will dissolve into its earliest origin. But those who are exalted above the world are indissoluble, eternal.

– The Gospel of Philip

Cei se tem de un nume. Suntem ceea ce suntem.Asadar am am oprit televizorul si cant un cantec cu voce tare: I AM what I Am. Nu mi-e rusine ca sunt roman, nu mi-e rusine ca sunt, nu mi-e frica imbecili.

( youtube=http://www.youtube.com/watch?v=CYxjAEIHzQQ)

[http://www.youtube.com/watch?v=jD2SCMJKQZE]

Deja suntem mai multi. Poti fi si tu ceea ce esti, ceea ce te-ai nascut sa fi.

Lasă un răspuns

