Camionul cu mexicani.

Ca sa fiu sincer, o bloggerita mi-a deschis mintea:Sunt un bosorog!

Ajuns la virsta senectutii imi dau seama ca tata m-a educat prost. Sa-mi fac treaba, sa muncesc, sa-mi fac un rost, si sa-mi iubesc patria. M-a aburit cu tot felul de istorii despre Marasesesti, Cotul Donului si alte prostii. Iar eu ca un dobitoc l-am ascultat, cand alti isi vindeu apartamentele cu 6.000 de usd  ca sa se care in Canada, eu ma duceam ca prostu la cursuri, si ca un imbecil nu copiam desi toti in jurul meu copiau de spargeau. In vacante ma gandeam daca-mi va ajunge o viata ca sa strang 6000 de dolari ca sa-mi iau un apartament.

Sweet child in time, you see the light!

Am crezut in tot ce m-a invatat, si o vreme am crezut ca avea dreptate, ca lucrurile se vor indrepta. Imi amintesc si acum ziua cand am strans 6000 de dolari, apartamentele tocmai ajunsesera 35.000, dar deja aveam sperante.  N-am plecat din Romania, am tras din greu si lucrurile au inceput sa mearga din nou bine, cel putin asta imi doream sa cred, in loc sa privesc in jurul meu am continuat sa muncesc ca un bou fara sa ma uit in jur.  Cand patronu’a vandut cladirea ca sa ne mutam cu chirie, am zis ca o avea ceva el in cap, doare are experienta de business. Si am continuat sa muncesc ca un bou, sa trag ca un dobitoc, de bunavoie si nesilit de nimeni jug, dar eram acasa linga familie si cu speranta de a ajunge la mai bine. Insa dom’ patron avea o alta senzatie, daca tragi ca un dobitoc, domnul patron ajunge intr-o zi sa creada ca esti complet dobitoc. Deci domnul patron isi imagineaza ca ma va trimite la munca in strainatate pe aceeasi bani pe care muncesc aici, domnul patron isi imagineaza ca o sa ma duc la mama draq in pampas, sau dincolo de cercul polar, si-si imagineaza ca voi sari in sus, domnul patron isi imagineaza ca vom ridica constructii monumentale la care occidentalii se vor cruci vazand cat de inventivi suntem,desi sincer sa va spun obiectul de activitate al lui patronu, n-au fost constructiile. Nu stiu insa cine este acum dobitocul cel mai mare eu sau el, nu stiu cine face misto de cine? eu de el sau el de mine? Oricum el a inceput. Asa ca de ieri am trecut la desecretizare. Mi-am desecretizat CV-ul, l-am facut public. De maine incep sa caut firma serioasa cu patron sanatos la cap.

BTW. daca aveti nevoie de o sanie cu 12 reni, apelati cu incredere, stiu eu pe cineva care vinde una.

Lasă un răspuns

