Nebuneala

Du ce bagi si scoti, te revolti, te agiti, te linistesti, urlii, razi, plangi, vine salvarea: nebuneala.

Inca nu esti nebun dar te agati de nebuneala ca de singurul fir de pai. Orice scenariu devine plauzibil.

Astazi m-am dus la logistica si am cerut cotatie pentru o sanie cu 12 reni, am invitat o colega sa ne petrecem noaptea 6 luni dincolo de cercul polar, iar atunci cand ne vom plictisi unul de celalalt sa dam o tura pe la polul nord. Nefericita m-a refuzat, a zis ca prefera sa-mi transmita vederi din insoritul afganistan decat sa pescuim balene pe la poli. Totul era pregatit, colega de la logistica deja ma intrebase: cum sa fie sania cu talpici metalice sau de lemn. Ar fi putut fi atat de perfect, un bungalow la pol si sania care te duce direct la Mos Craciun. Se uita la mine ca la ultimul ciudat, dar zau, jur ca aveam toate motivele sa mi se para real.

N-a fost sa fie . Asa ca acum tre sa-mi fac alte planuri.Pentru week-end vroiam sa ma ocup de podul din Arnhem. E un imbecil insa care nu ma lasa, cica tre sa lucrez pentru imbecil. N-a inteles nimic. Ocupasem podul din Driel. Pe Ulquarht il abandonasem la podul de beton, mi s-a parut mie ca podul de lemn era mai usor de aparat. Desi imi promisesera o divizie daca tineam aeroportul de la nord, nu m-am bagat. Mi s-a parut mut mai important sa apar LZ1 , ca de acolo aveam supply, si apoi speram sa vina Monthy la timp. Venisera si polonezii si chiar blocasem sudul podului. 101 imi tinea autostrada deschisa, red ball-ul mergea uns. Logistica frate. Pana cand m-a chemat imbecilul la servici, n-are habar de nimic, nu o sa inteleaga in veci, ca nu poti cuceri podul daca n-ai logistica.
Nijmegen, cum poate sa inteleaga dobitocul ca am decizii grele de luat, daca-i trec pe baietii din 82 raul atunci departe de LZ raman fara provizii. Si s-ar putea sa nu mai reusesc sa tin autostrada deschisa la Grave. Poate sa intelega dobitocul ca pierd capul de pod datorita faptului ca 1400 de camioane livrate au pistoanele defecte si practic trupele sunt fara provizii? Poate sa intelega ca fraierul ca eu am niste amarati din 508 cu lopeti si pusti in iar podul e ocupat de Batalionul de Recunoastere 9 SS. Si apoi cum a sa intelega tampitul ca nu poti sa te bati cu SS-Panzer-Division Hohenstaufen sau cu 10th SS Panzer Division Frundsberg, daca nu ai logistica. Poti sa ai un raport de forte de 10:1 daca nu ai gloante poti sa uti de raport. Iar imbecilul ma chema la servici, dupa ce taie toate costurile de logistica.Nu o sa mai ocup podul in week-endul asta, nu ma lasa un dobitoc, are treaba, sa reduca costurile de logistica. Mai aveam trei zile dar deja ma gandesc sa-i retrag pe britanici pe lA Driel, mai minimizez pierderile, na-ai logistica nu castigi.
Un pod prea indepartat. mai am trei zile dar deja stiu: am pierdut, nu controlez autostrada, am pierdut aeroportul iar diviziile 9 si 10 mi-au facut ciur tancurile lui Monthy. Si trebuie sa ma duc la servici, sa mai tai niste costuri.
A, am uitat sa spun, pacaliciul care nu stie ce-i aia logistica a facut academia militara, eu nu.

Lasă un răspuns

