Micinosul Mincinosilor

Am mintit, ma jur pe ce am mai sfant ca am mintit, am mintit mai ceva ca un politician, am mintit si mi-a placut, am mintit pana intr-acolo incat nu m-am mai put opri din mintit, am mintit de-au inghetat apele, am mintit de mi s- a dus vestea.

Am mintit ca-n povesti, am minciunit si am pacalit, si uite asa am ajuns la frontiera, am mintit si nu m-am mai putut elibera de minciuna, si minciuna m-a cuprins intratata incat am inceput sa ma mint pe mine, si m-am mintit, si m-am pacalit pana am ajuns la frontiere. am mintit atata incat pun pariu ca la o discutie cu un politician acesta ma va vota, a exersat intr-atata incat minciuna a devenit realitate. Iar in realitate traiesti frate…

Mint dar exist. Insa astazi s-a intamplat ceva, cineva a atentat la mica mea lume mincinoasa, la castelul meu de carti contruit cu migala timp de 10 ani, ei bine astazi cineva a incercat sa patrunda in lumea mea. Intodeauna mi-a fost frica de adevar, traiesc cu frica de adevar, ca as putea vedea adevarul si mica mea lume croita pe minciuna va fi distrusa, stiu o teama nefondata, nimeni nu detine adevarul absolut, numai minciuna absoluta ne apartine. Astazi insa cineva, un amataor a incercat sa ma minta, s-a straduit si vedeam prin el ca printr-un cristal. Am mintit atat de mult incat am ajuns sa vad adevarul fara sa mai am nevoie de cuvinte. Un amator a incercat sa ma abureasca in regatul meu. Chestia asta m-a intristat, asa ca ma bate gandul sa emigrez, m-am enervat atat de mult incat ma gandesc sa las regatul pe mana amatorilor.

Nu stiu o sa ma gandesc, din pacate nu prea vad unde o sa emigrez.

Inainte de a emigra, inainte de a informa managementul „superior ” voi lansa un manifest catre toti amatorii in ale minciunii.

„Te vad si dincolo de cuvinte iti vad gestica, dincolo de cuvinte te privesc in ochi si stiu ca ma minti, dar mai ales, te cunosc, iti stiu obiecivele, si stiu unde vrei sa ajungi, privesc prin tine si-ti vad cele mai intime dorintem, pentru ca dorintele tale sunt simple, ma uit la tine si prin scoala umilintei iti vad intreg viitorul, te cunosc atat de bine incat stiu inaitea ta ceea ce-ti vei dori, asadar tie amatorule iti las mostenire regatul meu, dar toata bogatia din el este iluzorie, castelul de nisip nu va mai exista atunci cand voi inceta sa mai cred il el.”

Never bull shit a bull shiter🙂

Ca sa revin la mincinosul meu, profit de faptul ca nu am cititori, si ca nimeni nu va duce vestea:

Nu sunt vinovat de greselile colegului meu, nu sunt responsabil de datul afara al nimanui, si tiu ca cel de langa mine a fost dat afara in momentul in care a primit sarcina pe care nu putea sa o indeplineasca. N-am remuscari asadar, dar intamplarea m-a facut generos, regatul meu este acum al tau🙂

Un răspuns to “Micinosul Mincinosilor”

  1. Cat imi place: „castelul de nisip nu va mai exista atunci cand voi inceta sa mai cred il el.”😀

Lasă un răspuns

